«Red Bull надає путіну крила»: активісти переосмислили слоган бренду
Мережа міжнародних та українських активістів Ukraine Solidarity Project звинуватила Red Bull у тому, що він «дав путіну крила», продовжуючи працювати в країні-терористі.
На сайті компанії Red Bull заявила, що «припинила всю маркетингову діяльність та нові інвестиції в росії на початку березня і дотримується всіх санкцій ЄС та США». Проте напій залишився на полицях у країні, тоді як Pepsi та Coca-Cola пішли з ринку.
Активісти прийшли до штаб-квартири Red Bull у Зальцбурзі, Австрія, і звинуватили службу безпеки в тому, що вони більше «стурбовані тим, що ми наступимо на траву, ніж війна в Україні».
Це сталося після того, як лауреатка Нобелівської премії миру Олександра Матвійчук звернулася до нідерландського автогонщика, чемпіона світу, Макса Ферстаппена в штаб-квартирі Red Bull F1 у Великобританії, заявивши, що, хоча цей вид спорту може бути небезпечним, він не такий небезпечний, як бути українцем.
«Макс, ви є провідним послом бренду Red Bull. Чи можете ви запитати їх, чому вони й досі продаються, коли пішло так багато брендів? Чому Red Bull досі продовжує допомагати росії фінансувати цю війну? Я вірю, що Red Bull має відмовитись від російських грошей, але не від людей».
Проект української солідарності заявив, що Red Bull — «один із найбільших світових брендів, і його рішення дотримуватися путінської росії має велике значення. Компанії, які продають там свою продукцію, сплачують податки кремлю та сигналізують, що їх влаштовує незаконне вторгнення в Україну».
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися