Уряд США подав до суду на Google
У вівторок Міністерство юстиції та вісім штатів США подали до суду на Google, звинувативши компанію в незаконному зловживанні своєю монополією на технологію, яка забезпечує роботу інтернет-реклами. Це перший антимонопольний позов, поданий агентством проти технологічного гіганта за часів президента Джо Байдена, який свідчить про посилення правового тиску на одну з найбільших світових інтернет-компаній.
Згідно зі скаргою, Google “обмежив конкуренцію в галузі рекламних технологій, проводячи систематичну кампанію з метою отримання контролю над широким спектром високотехнологічних інструментів, що використовуються для просування цифрової реклами”,− пише The New York Times.
У позові міститься вимога до Окружного суду Східного округу Вірджинії змусити Google продати свій набір рекламних технологій, включаючи програмне забезпечення для купівлі та продажу оголошень, маркетплейс для проведення транзакцій і сервіс для показу оголошень в Інтернеті. У позові також міститься вимога до суду заборонити компанії займатися антиконкурентними діями.
Це вже п’ятий антимонопольний позов, поданий американськими чиновниками проти Google з 2020 року, оскільки законодавці та регулятори по всьому світу прагнуть обмежити владу великих технологічних компаній над інформацією та комерцією в Інтернеті. В Європі Amazon, Google, Apple та інші компанії зіткнулися з антимонопольними розслідуваннями та звинуваченнями, а регулятори ухвалили нові закони, щоб обмежити шкоду соціальних мереж і практики, такої як збір даних.
У 2020 році група штатів на чолі з Техасом подала антимонопольний позов проти Google через його рекламну технологію, тоді як Міністерство юстиції та ще одна група штатів окремо подали позов проти Google, стверджуючи, що він зловживає своїм домінуючим становищем у сфері онлайн-пошуку. 2021 року деякі штати також подали позов проти компанії через її практику роботи в магазині додатків.
Новий позов “може допомогти зупинити зусилля Google у боротьбі з регуляторами по всьому світу”− заявив Вільям Ковачич, колишній голова Федеральної торгової комісії. “Є шанс, що один чи кілька позовів врешті-решт закінчаться результативно”.
За словами речника Google Пітера Шоттенфельса, судовим позовом “намагаються визначити переможців і переможених у висококонкурентній індустрії рекламних технологій”. Тепер вони повторюють “безпідставний” позов, поданий штатом Техас у 2020 році − заявив він, додавши, що дії Міністерства юстиції містять хибну аргументацію, яка сповільнює інновації та шкодить видавцям.
Джерело: (index.hu)
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися