На партнерів та клієнтів Booking.com здійснюються фішингові атаки
За даними фірми з кібербезпеки, клієнти сайту з пошуку житла все частіше стають мішенню для шахраїв.
Хоча Booking.com стверджує, що має безпечні системи, Panda Security стверджує, що його партнери та клієнти все частіше скаржаться на фішингові атаки, – повідомляє Cybernews.
Їхнє дослідження засвідчує, що проблеми для користувачів сайту пошуку житла спричиняють сторонні атаки, кількість яких за останні шість місяців зростає з тривожною швидкістю.
“Хоча власні системи та мережі агентства не були скомпрометовані, багато клієнтів стали жертвами шахрайства з боку онлайн-злочинців, які також націлилися на партнерів з пошуку житла”, – зазначають у фірмі з кіберзахисту.
Шахраї спочатку телефонують до постачальників послуг із розміщення, представляючись гостем, який нібито загубив цінну річ у помешканні. Потім вони надсилають господареві посилання, але воно містить шкідливе програмне забезпечення, яке викрадає дані для входу на Booking.
Згодом шахраї заходять на платформу і просять гостей сплатити різні збори, які потім перенаправляються на платіжну сторінку, де викрадаються дані кредитної картки. Оскільки повідомлення надсилаються з акаунтів реальних готелів, жертви практично не знають, що їх ошукали. Booking підтвердив спроби шахрайства і заявив, що робить усе можливе, щоб захистити своїх користувачів.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися