За попередніми даними, причиною аварії ліфта в Лісабоні став розрив кабелю
Розрив кабелю між двома кабінами став причиною аварії ліфта в Лісабоні в середу, в результаті якої загинуло 16 осіб, як повідомило в суботу ввечері в своєму звіті португальське агентство з розслідування авіаційних і залізничних аварій (GPIAAF) на підставі попередніх розслідувань.

«Під час планового огляду, проведеного вранці в день аварії, жодних пошкоджень у кабелі виявлено не було», – уточнили слідчі агентства у своєму першому повідомленні, яке містить підтверджені висновки, а не точні висновки щодо причин аварії.
Згідно з першими результатами розслідування, оприлюдненими в суботу, аварія сталася «при швидкості близько 60 кілометрів на годину». Згідно з повідомленням, «події відбулися менш ніж за 50 секунд».
Канатна дорога Gloria, побудована в її нинішньому вигляді в 1914 році, складається з двох жовтих вагонів, які за допомогою системи противаг по черзі піднімаються і спускаються трасою довжиною 276 метрів з перепадом висот 45 метрів, «в середньому під нахилом 18 відсотків», – нагадали слідчі GPIAAF.
Вагони з’єднані тросом, який вирівнює їхню вагу за допомогою великого поворотного колеса, розташованого в підземному технічному приміщенні на вершині Calçada da Glória (станції), – написали вони, підкресливши, що кабель, який з’єднує два вагони, розташований під землею.
3 вересня о 18:00 вагони фунікулера Gloria перебували у відповідному положенні, – зазначили вони, додавши, що точна кількість пасажирів у вагонах на даний момент невідома. Через кілька хвилин кабіни почали рух, але «через кілька секунд після старту, проїхавши близько шести метрів, вони раптово втратили рівновагу, яку забезпечував з’єднувальний кабель». Кабіна № 2 (внизу шляху) раптово почала рухатися назад. Кабіна № 1, що рухалася від верхньої станції Calçada da Glória, продовжувала рухатися вниз, і її швидкість постійно зростала, незважаючи на те, що водій намагався загальмувати, — написали слідчі GPIAAF.
«Приблизно за 170 метрів від початку дороги, на початку правого повороту на останній ділянці Calçada, транспортний засіб через (велику) швидкість зійшов з рейок і перекинувся», — йдеться в звіті.
За попередніми даними розслідування, транспортний засіб повністю втратив керованість, верхня частина кабіни збоку врізалася в стіну будівлі, розташованої зліва, що призвело до руйнування дерев’яного кузова. Після цього він фронтально врізався в ліхтарний стовп і опорну конструкцію повітряної електричної мережі канатної дороги; обидва вони були виготовлені з чавуну, що спричинило значні пошкодження вагона. Вагон остаточно зупинився біля кута іншої будівлі.
У результаті аварії загинули п’ять португальців та одинадцять іноземців, а за останніми даними, близько двадцяти осіб отримало поранення.
Джерело: hirado.hu
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися