Всесвітньо відомий модний бренд вимагає від двох блогерів компенсації збитків на понад півмільярда євро
Всесвітньо відомий міланський будинок моди Dolce & Gabbana подав до італійського суду позов про наклеп проти двох американських блогерів, які поділились расистським коментарем одного з їхніх дизайнерів щодо азіатів, що призвело до бойкоту з боку азіатських споживачів.
Дім моди подав позов до суду в Мілані ще в 2019 році, але блогери оприлюднили новин про справу в своєму акаунті в Instagram під назвою Diet Prada лише тепер, – повідомило інформаційне агентство AP. До речі, цей аккаунт досить популярний серед критиків нових модних тенденцій, а також серед тих, хто цікавиться соціальними проблемами.
Сьюзен Скафіді, керівник Інституту закону моди у Фордхемській юридичній школі та юридичний представник двох блогерів, заявила, що позов стосувався лише мовчання Diet Prada та особисто менеджерів сторінки – Тоні Лют та Ліндсей Шуйлер.
Згідно з повідомленням, коріння інциденту слід шукати ще в листопаді 2018 року, коли Dolce & Gabbana зіткнувся з жорстким бойкотом із боку азіатського ринку через кілька відео, віднесених до категорії “культурно нечутливих”, призначених як рекламний матеріал для шоу показу в Шанхаї. Скандал завершився згодом оприлюдненими кількома дискусіями, в яких азіати зазнали образ щодо інциденту з відео.
Зрештою, через масове обурення масштабне шоу довелося скасувати, а кілька китайських торгових мереж прибрали продукцію Dolce & Gabbana зі своїх полиць. Засновники модного бренду дизайнери Доменіко Дольче і Стефано Габбана спочатку стверджували, що їхній акаунт в Instagram, де лунали образливі коментарі, був зламаний в результаті хакерської атаки, але врешті-решт вибачилися за спричинені неприємності та образи.
Пізніше справа знову вийшла на перший план, оскільки юридичне представництво італійського бренду почало стверджувати, що Італія не є прийнятним місцем для подання позову, враховуючи те, що блогери живуть у США, а шкода була завдана в Азії. Скафіді підтвердив, що бренд вимагає від двох блогерів більше півмільярда євро компенсації за наступними пунктами:
- 450 мільйонів євро як компенсацію за «відновлення іміджу бренду»,
- 3 мільйони євро для компанії,
- 1 мільйон євро Габбані (якому приписують образливі зауваження),
- 8,6 млн євро за скасування показу мод в Шанхаї,
- 8,6 млн євро на витрати персоналу,
- 89,6 мільйона євро за втрачені продажі в Азії з листопада 2018 року по березень 2019 року.
Лют і Шуйлер у зв’язку з інцидентом опублікували спільну заяву, вказавши, що вони не збираються мовчати і продовжуватимуть боротьбу щодо соціальних питань. Наразі їм вдалося зібрати 38 тисяч доларів для юридичного представництва, але вони з вдячністю приймуть будь-яку допомогу.
Джерело: liner.hu
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися