Активісти Greenpeace заблокували термінал НПЗ Shell у Роттердамі
Понад 20 неурядових організацій вимагають заборонити нафтовим компаніям використовувати рекламу, оскільки таким чином вони «перефарбовують» свою діяльність у зелений колір та замасковують її справжню природу, передає інформаційний портал Világgazdaság з посиланням на Euronews.
Акція розпочалася з того, що 80 активістів із 12 країн Європейського Союзу перекрили головний термінал Shell у порту Роттердама. Представники Greenpeace заблокували водні шляхи до нафтопереробного заводу Shell Pernis, який є найбільшим у Європі. Екологи вимагають заборонити в Європі спонсорство і рекламу нафтових, поромних, автомобільних та авіаційних компаній, які використовують викопне паливо.
Протестувальники хочуть досягти того, щоб, як і тютюнові вироби, нафтові компанії не рекламували себе. Як показало дослідження Greenpeace та DeSmog, котрі перевірили понад 3000 оголошень шести компаній, вони використовують рекламу для приховування власної діяльності та просування неефективних рішень.
Існує величезний розрив між зеленими ініціативами в рекламі та реальністю: 63% оголошень рекламують нафтових гігантів як зелені компанії, тоді як 96% інвестицій, наприклад ВР, продовжують вказувати на нафту та природний газ.
Будучи одним із найбільших забруднювачів у світі, Shell також використовує понад 80% своїх оголошень для «перефарбування» в зелений. Компанії не змінюють свою практику, незважаючи на її негативні наслідки. Наприклад, Exxon, яка знала про вплив на клімат ще в 1982 році.
Джерело: vg.hu
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися