Екоактивісти паралізували роботу аеропорту Женеви
Повітряне сполучення в аеропорту Женеви було ненадовго паралізовано у вівторок після того, як на заклик природоохоронної організації Greenpeace близько сотні екоактивістів вимагали заборонити приватні літаки та зайняли одну зі злітно-посадкових смуг, зарезервованої для учасників Європейської виставки бізнес-літаків та галузевої конференції.
Як повідомляє інформаційне агентство Reuters, протестуючі активісти в жовтих жилетах із плакатами розмістилися перед літаками на злітно-посадковій смузі, перешкоджаючи посадці пасажирів, співробітники служби аеропорту намагалися відтіснити їх із території.
Кореспондент інформаційного агентства Keystone-SDA з місця події повідомив, що кілька активістів прикували себе ланцюгами до літака.
У зверненні Greenpeace зазначається, що «приблизно за половину викидів авіаційної промисловості несе відповідальність один відсоток людей», адже приватні літаки викидають у 5-14 разів більше вуглекислого газу в розрахунку на одного пасажира, ніж комерційні рейси.
Приватний літак може викидати до однієї тонни вуглекислого газу за одну годину, що вдвічі перевищує кількість, яку в середньому видихає африканець щороку, стверджує Клара Марія Шенк, керівниця кампанії Greenpeace.
Крім Greenpeace, акцію протесту на місці проведення Женевської конференції у вівторок оголосила ще одна природоохоронна група – actif-trafiC.
Через кампанію Greenpeace було затримано багато рейсів в аеропорту Женеви, а сім рейсів довелося перенаправити в інші аеропорти, повідомив німецькому інформаційному агентству dpa речник аеропорту.
За оцінками, за останні два десятиліття використання приватних літаків у всьому світі зросло майже вдвічі. Незважаючи на те, що керівники компаній-виробників розкішних літаків визнають – галузь бореться з проблемами іміджу через вплив літаків на клімат, вони неодноразово висловлювали свою прихильність скороченню викидів вуглекислого газу та впровадженню інновацій, які підвищують ефективність авіації.
За даними Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), до періоду пандемії коронавірусу авіаційна промисловість була відповідальною за викиди 3 відсотків вуглекислого газу, який є шкідливим для клімату, тоді як цей коефіцієнт у промислово розвинених країнах становив п’ять відсотків.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися