Єврокомісія розпочала розслідування щодо Google
Європейська комісія відкрила офіційне антимонопольне розслідування щодо американської корпорації Google через підозри у порушенні правил конкуренції Європейського Союзу у сфері онлайн-реклами.
Про це повідомляє пресцентр Європейської комісії.
“Європейська комісія розпочала офіційне антимонопольне розслідування, щоб оцінити, чи не порушила Google правила конкуренції в ЄС, надаючи перевагу власним послугам технологій відображення реклами в Інтернеті в так званому ланцюжку поставок “ad tech”, на шкоду конкуруючим постачальникам послуг рекламних технологій, рекламодавців та інтернет-видавців”, – йдеться у заяві.
Передбачається, що в результаті розслідування комісія з’ясує, чи не спотворює Google конкуренцію, обмежуючи доступ третіх сторін до даних користувачів для рекламних цілей на сайтах та в додатках, зберігаючи такі дані для власного використання. Зазначається, що протягом 2019 року витрати на медійну рекламу в ЄС оцінювались приблизно в 20 мільярдів євро.
Водночас Google надає кілька послуг з рекламних технологій, які є посередником між рекламодавцями та видавцями з метою показу оголошень на сайтах або мобільних додатках.
У ЄК наголосили, що розслідування зосередиться на медійній рекламі, де Google пропонує низку послуг як рекламодавцям, так і видавцям.
Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.
Підписатися